28 Eylül 2011 Çarşamba

Bahçesinde halı saha çimi olmayan okul arıyorum!

Yok mu?

Bir de oyun alanında çocuk sayısı kadar oyuncağın olmadığı bir okul istiyorum. Ve de içersi çok dağınık olmayan. Ha bir de eve yakın olan. Ve tabii çocukları belli bir disiplin içinde yetiştiren, ama onları çok seven örtmenlerin olduğu. Bir de milyarlarca lira dökmeyeceğimiz. Bir de en önemli özelliği İngilizce'yi çok iyi öğretmek olmasın. Adı da Türkçe olsun. Çok şey istiyorum, değil mi?

Arada güzel okullar buluyorum, ama Göztepe-Caddebostan-Erenköy hattına uzak. İstiyorum ki Deniz yürüyerek ulaşsın yuvaya - ya da arabayla 5 dakikada.

Şu anda 2,5 yaş + 2,5 aylık ya Deniz, biz zaten gelecek yazdan önce okula başlatmayı düşünmüyoruz kendisini...önümüzde aylar var gibi görünüyor ama şu andaki tablodan anladığım anca buluruz zaten!

İşte öyle. Var mı önerisi olan?

1anda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder