24 Aralık 2010 Cuma

İti yaşındayım - itliğin doruğundayım!

Caro Diario,
şu 2 yaş sendromu denen hadiseyle ilgili yazmayan çizmeyen yok. Etrafımdaki tüm arkadaşlar çocuklarının 2 yaş civarında nassıl huy değiştirdiğini anlatıyor, psikolog pedagog isimleri havada uçuşuyordu. Ben de durup izliyordum. Acaba benim komik küçük arkadaşım ne zaman girecekti bu triplere, merakla bekliyordum.

Şimdi - Deniz'in deyimiyle - "iti yaşına" geldik sayılır.

Evde küçük bir adam var artık. İstediğini istemediğini güzelce belirten, başta bi fasıl herşeye "istemiyom ı-ıh" dese de, sırf şımarıklıktan reddediyorsa 5 dk sonra tekrar sunarsan ve seçenek gösterirsen, gıcıklıktan vazgeçip seni makul karşılayan, makul karşılamayıp vızıldadığında ya da sahte çığlığını bastığında "annecim gel bakiim kucağıma" deyip yumulduğum, öpüşüp koklaşıp barıştığımız küçük bir adam. Sendrom mendrom değil de, normal bir büyüme yolculuğu gibi geliyor bana. Yani bilemiyorum, bizler 2 yaşındayken bu "terrible two" kavramı yok muydu, ya da bizim baby boomer annebabalarımız bizi boom edip sonrasında saldım çayıra mevlam kayıra yöntemini mi tercih ediyorlardı...bi onlara sormak lazım. Tabii ki herşey toz pembe değil, bazen benim de 90küsur santimlik bir bıdığın itlikleri karşısında çıldırasım geliyor ama, öyle işte, çocuk bu deyip geçmeye çalışıyorum. (İtlik derken "çocuğuna ne biçim sıfat yakıştırmış" demeyin, o cingöz bakışları gören herkesin yorumu aynı!:)))

İşte böyle Diario'cum, benim 2 yaşından gördüklerim şimdilik bunlar. Daha tam 2 olmadık tabii, önümüzdeki günlerde bütüüün yukarda yazdıklarımı hop diye yiyebilirim de, ama hani anneler ürkmesin, herşey çok da korkanç olmayabilir diye bi yazayım dedim.

Öperim,
1anda

1 yorum:

  1. Hizli firsat!

    Biz uluslararasi islem iyi güvenilir, güvenilir. Bu firsati kaçirmayin lütfen, buraya gelecek 2014 yili dogru yatirim baslatmak için bir firsattir. % 100 emin ol daha fazla bilgi için e-posta MMV (vandamariana111@gmail.com) Sen garanti.

    Eger tarim için bir kredi ihtiyacim var mi? Is için kredi? yapimi için kredi? Yatirim kredisi? Ögrenci kredi? Borç konsolidasyonu kredi? Bu bir firsattir, kullanimi ve yeni bir hayata baslamak. Daha fazla bilgi (mrsvandamariana@yahoo.co.uk) için e-posta MMV.

    Allah lonca tüm ...

    M.M.V LTD.

    YanıtlaSil