13 Ocak 2014 Pazartesi

5 yaş mühimdir!

Kutladığımızı hatırladığım ilk doğum günümdür 5. yaş günüm.

6 ay kalmaya gittiğimiz Los Angeles'taydık. Çok beğendiğim bir elbisem vardı üstümde. İlk defa o kadar çok hediye almıştım, hem de çoğu sadece 1 aydır tanıdığım - sonradan dedem olduğunu öğrendiğim - "Bob amca"dan ve onun oradaki ailesinden! (Bu konu çok uzun. Bundan kitap olur; bilahere anlatacağım).

Annemle babam üstünde Külkedisi olan bir saat almıştı bana. İlk saatimdi. Çok ama çok büyüdüğümü düşünmüştüm.

Hiç bilmediğim bir ülkede, yeni yeni öğrenmekte olduğum bir dilde kutlamıştık doğum günümü. Ama çok güzel hatırlıyorum kutlamaları...

Demem o ki, bugünkü doğum gününü ömrü boyunca hatırlama ihtimali yüksek Deniz adamın.

5 yaş mühim yaş.
5 yaş bebeklikten çocukluğa geçiş yaşı.
5 yaş "herşeyi bildiğini zannetme" döneminin başlangıcı.
5 yaş "ben artık büyüdüm" yaşı.

Bizim için ise 5 yaş, her geçen gün bizi daha da şaşırtan bir "birey"in gözlerimizin önünde kendi hayatını şekillendirmesini izlediğimiz anne babalık yolculuğumuzda yepyeni bir evre.

Doğum günün kutlu olsun bebeğim! Sağlıkla, huzurla, keyifle büyü.

Anneanda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder