22 Ocak 2011 Cumartesi

Çot özliycem işte!

Caro Diario,
ayrılık 3 gün de olsa ayrılık. Ben Deniz doğduğundan beri hep iş sebebiyle bir kez 4 geceliğine, bir kez de 1 geceliğine ayrıldım kendisinden. İlkinde 1 yaşındaydı, ikincisinde ise yaklaşık 1,5. Şu andaki kadar arkadaşım olduğu haliyle hiç ayrılmadık. Tabii aralarda akşam geç geldiğim için bensiz uyuyup, sabah da erken çıktığım için bensiz uyandığı günler oldu ama, aynı şehirde olduğunu bilmek bile ayrılmak sayılmamasına yeter. Şimdi ise - yani Pazartesi günü - 3 gün 3 geceliğine anne Antalya'ya gidecek...

Lütfen gülmeyin ve de hıhlamayın sevgili diario ve de sevgili okur! Üç gün müç gün, benim için son derece önemli. Evet, birazcık Deniz bağımlısı olabilirim, evet bunda Deniz'e çok çok çok zor kavuşmuş olmamın da payı büyük, ama eninde sonunda her anne giderken geride bıraktıkları için hüzünleniyordur heralde, değil mi? Bakımıyla ilgili en ufak bir endişem yok, Zekiyem'e güvenimiz tam...e baba zaten anne demek Deniz için, hem babaannelerle de mutlaka beraber olurlar, ama ben yine de o 3 günü çok büyütüyorum gözümde. Hatta sırf Pazar günü de tam gün ve gece birlikte olalım diye Pazartesi kör sabaha aldım uçuşumu.

Gidişim iş için. Çoğu arkadaşım eşiyle - ya da bazen kız arkadaşlarıyla - rahat rahat birkaç gün bırakıp tatile çıkıyor. Ben yapamıyorum bunu işte. Herşey Deniz'le daha zevkli geliyor. Şimdi Antalya'da bissürü işin ve bissürü insanın arasında da ben, "şimdi Deniz burayı görse ne düşünürdü, şimdi Deniz bu abilerleablalarla nasıl oynardı, şimdi Deniz bu yemeği yese ne derdi" diye kurup duracağım. Tesellim, yukarda da dediğim gibi, Deniz'imin çok iyi ve mutlu olduğunu bilmek olacak. Sonra da çok yorucu bu 3 günün ardından yine kör sabahta uçağa atlayıp oğluşuma geleceğim kısmetse. Beni özlemiş olur heralde...bak o kısmını bilmiyorum (özlese bir türlü, özlemese başka türlü!).

Belki biraz şımarıklık benimkisi, tabii ki her salise Deniz'le ve Mert'le olan hayatıma şükrediyor, böyle iş gezisi filan gibi olayların çok minik ayrıntılar olduğunu biliyorum ama...ne yapayım...ÇOT ÖZLİYCEM İŞTE!

1anda

2 yorum:

  1. Çok tatlısın Biranda'm çok samimi ,açıkyürekli dünya iyisi Denizsever bir annesin sen ben de şeni komacan bacioooo

    YanıtlaSil
  2. Ah be Biranda be, ne kadar samimi bir yazı böyle. Arkadaşın seni özleyecek tabii ki, sen de onu ama bazen özlemek de iyidir. Daha da büyük sevgilere kavuşursun karşılıklı. Çabucak geçsin şu üç gün o zaman. Sana iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil